رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع):

بسیج سازندگی خود را موظف به مدرسه‌سازی می‌داند

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز گفت: مدرسه‌سازی یکی از عرصه‌هایی است که بسیج سازندگی خود را موظف به حرکت در این مسیر می‌داند.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۱۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهران طیران در اولین جلسه «قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز» البرز که در اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز به منظور آغاز برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن اهداف مورد نظر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ورود بسیج سازندگی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی در همه ابعاد و شناسایی‌های صورت گرفته ورود به مدرسه‌سازی یکی از عرصه‌هایی است که بسیج سازندگی خود را موظف به حرکت در این مسیر می‌داند.

بسیج سازندگی خود را موظف به مدرسه‌سازی می‌داند

وی با تشکر از تشکیل این جلسه و این حرکت سازنده در استان تفاهم‌نامه مذکور از مجموعه اداره کل نوسازی و خیرین مدرسه‌ساز خاطرنشان کرد: اولویت «قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز» مناطق محروم استان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز تصریح کرد: به یاری خدا و مشارکت‌های خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان در آینده‌ای نزدیک شاهد گسترش تفکر و روحیه جهادی در حوزه مدرسه‌سازی خواهیم بود.

وی متذکر شد: مطابق اساسنامه تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز رؤسای سازمان نوسازی مدارس استان، سازمان بسیج سازندگی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی به همراه پنج نفر از نمایندگان گروه‌های جهادی اعضای اصلی هیئت امنای قرارگاه هستند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار