جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۵۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  قشم، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج قشم به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد دکتر شهید مطهری با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قشم با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تارم با رعایت پروتکل های بهداشتی ،دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه  شهرستان قشم ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و شهادت شهید مرتضی مطهری و تقدیر و تشکر از کارکنان سپاه ناحیه قشم،یکی از ویژگی ها وامتیازات معنوی پاسداران و نیروهای مسلح را دارا بودن و تقویت دانش عقیدتی سیاسی در کارکنان خود دانست .

امام جمعه شهرستان قشم تصریح نمود :از امتیازات ویژه نیروهای مسلح دارا بودن دانش عقیدتی سیاسی است.
امام جمعه شهرستان قشم در این دیدار با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار داشت: از امتیازات ویژه در نیروهای مسلح دارا بودن قسمتی به نام عقیدتی سیاسی و بالا بردن دانش عقیدتی سیاسی افراد است.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر تارم با بیان اهمیت موضوع عقیدتی سیاسی و شهید مطهری، افزود: شهید مطهری یک فرد اسلام شناس،آگاه به زمان و مسائل روز و یک فرد متدین به تمام معنا بود.به طوری که در هر مکان و زمان که احساس تکلیف میکرد در آنجا حضور داشت.


در پایان از امام جمعه  این شهرستان  به دلیل روشنگری و همکاری با سپاه ناحیه قشم با تقدیم لوح، تقدیر از طرف فرماندهی و مسئول نمایندگی ناحیه  به عمل آمد.

ارسال نظرات