یک کارشناس سیاسی گفت: حضور ملت در انتخابات، به معنای نصرت جمهوری اسلامی و ناکام ماندن اهداف دشمن در ایجاد شکاف و دوقطبی کاذب و خطرناک میان ملت و نظام است.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۶۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از سمنان؛ نشست روشنگری با موضوع انتخابات در پایگاه امام هادی (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود برگزار شد.
در این نشست مهدی فرهنگ دوست کارشناس مسائل سیاسی با تحلیلی از وضعیت جهان و منطقه غرب آسیا و کشور به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم پرداخت و با تاکید بر بیانات رهبر انقلاب در باب انتخابات و انتخاب اصلح اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نشان اقتدار و بالندگی این نظام اسلامی و حضور و همبستگی ملی است و باید تلاش کنیم تا با چراغ راه قرار دادن منویات رهبر انقلاب اسلامی بر قوام و بالندگی این حضور و اقتدار ملی بیفزاییم.
وی با اشاره به جمله از مقام معظم رهبری در باب انتخابات تاکید کرد: حضور ملت در انتخابات و تجلی دوباره ارتباط مستحکم مردم و نظام، به معنای نصرت جمهوری اسلامی و ناکام ماندن اهداف دشمن در ایجاد شکاف و دوقطبی کاذب و خطرناک میان ملت و نظام است و این حضور براساس وعده صدق الهی، نصرت و یاری پروردگار را به همراه می‌آورد.

ارسال نظرات