خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

مشکل عرصه آموزش نبود محتوا است

همدان-امام جمعه همدان با بیان اینکه در عرصه آموزش و همکاری با آموزش و پروش مشکل در نبود محتوا است، گفت: در عرصه تربیت کودک باید در خصوص اینکه چه کار باید انجام دهیم و داشتن محتوای مناسب نیازمند تدبیر هستیم.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۴۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

مشکل عرصه آموزش نبود محتوا استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای کشور، با تقدیر از فعالیت‌های حجت الاسلام تقدیری در عرصه کودک و نوجوان، اظهار داشت: اینکه مجبور به طراحی مدارسی همانند امین و صدرا در کشور هستیم به این معنی است که در عرصه نظام آموزشی چندان موفقیت نداشته‌ایم.

وی با گلایه از اینکه برای تربیت کادر نسل آینده انقلاب نمی‌توان بر روی ساختارهای موجود حساب باز کرد، گفت: برای رفع این اشکال نیازمند طرح‌ها و ایده‌هایی همچون مدارس صدرا و امین هستیم، که در همین راستا نیز در جلسات شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش، امسال چندین مدرسه امین در چهار منطقه همدان که بعضا در حاشیه هستند در اختیار طلاب قرار گرفته است.

امام جمعه همدان با اشاره به ایجاد مرکز تربیت کودک و نوجوان در همدان، یادآور شد: در همدان به دنبال مجموعه‌ای به برای فعال کردن ظرفیت‌های موجود در عرصه کودک و نوجوان بودیم بنابراین اقدام به تاسیس مرکز تربیت کودک و نوجوان که به صورت تخصصی بر روی این موضوع کار کند، کردیم.

وی افزود: این مرکز برنامه مدونی برای سال ۱۴۰۰ نوشته و در آن بر فعال کردن ظرفیت‌ها و مجموعه‌های فعال در عرصه کودک و نوجوان و استفاده از تجربیات مربیان این حوزه، تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در عرصه آموزش و همکاری با آموزش و پروش مشکل در نبود محتوا است، گفت: در عرصه تربیت کودک باید در خصوص اینکه چه کار باید انجام دهیم و داشتن محتوای مناسب نیازمند تدبیر هستیم، چرا که کار تربیتی، یک کار بسیار سخت و حساس است.

وی با اشاره به احداث پارک‌هایی در سطح شهر همدان برای رونق و تقویت استعداد کودکان، مطرح کرد: در این رابطه وجود یک پیوست فرهنگی جزء ضروریت‌ها است که باید به آن توجه داشت.

شعبانی با بیان اینکه در استان همدان مسائل تربیتی برای خانواده‌ها بسیار مهم است، گفت: غالب استان همدان از نظر تدین شرایط خوبی دارد و این ظرفیت در استان وجود دارد که تعداد مدارس صدرا بیشتری در استان راه اندازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار