خبرهای داغ:
ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۷۴۶۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

شعار سال بیش از پیش نقش و جایگاه کارگران را در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کندسرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد»، اظهار داشت: فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران و آبادی مرز و بوم و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمتکشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.

وی افزود: تقارن هفته کار و کارگر با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، بهانه‌ای برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی است که در راه ساختن ایران آباد و آزاد سر از پا نمی‌شناسند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کمر همت ببندند.

وی ابراز داشت: در هفته کار و کارگر باید از  مقام رفیع و عظیم کارگران و  خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور تشکر کرد و از آنان در همه زمینه‌ها حمایت کرد.

حسینی در پایان ضمن تقدیر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان و تبریک روز کار و کارگر به جامعه بزرگ کارگری گفت: امیدوارم در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب با نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده است،  شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات