خبرهای داغ:
نهاوند-مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند گفت: ترویج و نهادینه‌سازی افکار و اندیشه‌های شهید مطهری یکی از اهداف نامگذاری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۰۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

ترویج و نهادینه‌سازی اندیشه‌های شهید مطهری از اهداف هفته عقیدتی در سپاهحبیب‌اله باشنا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه اظهار داشت: هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با شهادت استاد شهید «مرتضی مطهری» شروع می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدید کشور در زمینه بهداشتی و مشکلات ویروس کرونا برنامه‌های این هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با شرایط خاص برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج در مجموع ۹ برنامه شاخص در حوزه‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: نشست حکمت مطهر، برگزاری مسابقات از آثار شهید مرتضی مطهری، تولید و بارگذاری از اندیشه‌های شهید مطهری در فضای مجازی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و معلمان در عرصه تعلیم و تربیت به خصوص معلمان شهید، برگزاری کلاس‌های قرآن و اخلاق و برگزاری مسابقه مقاله و شعر و همچنین ترویج افکار اندیشه‌های شهید مطهری در زمینه کمک‌های مومنانه از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته در سپاه نهاوند است.

باشنا تاکید کرد: بیشتر برنامه‌های این هفته به طور غیر حضوری و در فضای مجازی و حضوری در فضای باز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولین برنامه هفته عقیدتی و سیاسی در شهرستان نهاوند با حضور امام جمعه شهرستان حجت الاسلام مغیثی برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند افزود: با توجه به اینکه رسالت و وظایف سپاه علاوه بر عرضه نظامی در مباحث فرهنگی و اعتقادی نیز مأموریت دارد ترویج و نهادینه‌سازی افکار و اندیشه‌های شهید مطهری یکی از اهداف نامگذاری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات