رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

در سال۱۴۰۰ باید پیروزی ملت ایران را در جنگ اقتصادی ثبیت کنیم/انقلاب اسلامی فرصت ها را از دشمنان گرفت

سردار سلیمانی گفت:ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته همه راهبردهای دشمنان درحوزه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی را خنثی کرد و بدین جهت تمرکز دشمنان بر روی اقتصاد قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۷۶۱۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در آئین تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید (طرح شهید کریمی) که در شرکت فنرسازی خاور شهرصنعتی کاوه شهرستان ساوه گفت: نقش کارگران در ساختن ایران اسلامی، پایداری و تاب آوری ملت ایران بسیار با اهمیت است که امروز ایران اسلامی و ملت غیور ایران ظرفیت های فراوانی و موقعیت های بسیاری برای رشد و توسعه در اختیار دارد.

وی افزود:یکی از دلایلی که مهمترین حجم مخالفت و توطئه ها از سوی نظام سلطه بر ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی می شود همین ظرفیت های راهبردی است چراکه قبل از انقلاب این ظرفیت ها در اختیار نظام سلطه بوده است.

سردار سلیمانی گفت:کشور ایران قبل از انقلاب اسلامی تامین کننده نیازهای کشورهای غربی و نظام سلطه بوده و پیروزی انقلاب اسلامی فرصت ها را از دشمنان گرفت و فرصت به دست ملت ایران افتاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد:متاسفانه بعد از دفاع مقدس که خود فرصت بزرگی ازملت ایران برای رشد و توسعه گرفت با روی کار آمدن برخی از تفکرات که رویکرد لیبرالی داشتند تولید نتوانست در کشور جای خود را پیدا کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال مقام معظم رهبری راهبرد سال را اقتصادی تعبیه کردند افزود:خوشبختانه در طول این سال ها با تدابیر معطم له و مجاهدت های فراوان تولید نقش خود را پیدا کرد.

وی عنوان کرد:ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته همه راهبردهای دشمنان درحوزه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی را خنثی کرد و بدین جهت تمرکز دشمنان بر روی اقتصاد قرار گرفت.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:با هوشمندی ها و هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های همه جانبه اقشار مردم خصوصا کارگران ملت ایران در جنگ اقتصادی دشمنان پیروز شد اگرچه این پیروزی در سفره مردم دیده نمی شود اما روند پیروزی در جنگ اقتصادی به وضوح دیده می شود.

سردار سلیمانی افزود:امروز به باور بسیاری از کارشناسان و کسانی که شرایط اقتصادی ایران را دنبال می کنند روند پیروزی ملت ایران را در نبرد اقتصادی دشمنان می بینند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه  در سال ۱۴۰۰ باید پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی را تثبیت کنیم یادآورشد:به فضل الهی و آمادگی هایی که وجود دارد سال ۱۴۰۰ سال توسعه این پیروزی خواهد بود و باید سال ۱۴۰۰ را سال قدرتمند شدن ملت ایران در حوزه اقتصاد تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد:وجود ۲ نقطه محوری از جمله جزائر سه گانه و تنگه هرمز که در دنیا کم نظیر است فرصت های بسیار ارزشمندی در اختیار ملت ایران قرار داده که بسیار میتواند در حوزه صادرات موثر باشد.

سردار سلیمانی گفت:ایران اسلامی ۱۶ کشور منطقه مرز آبی و خشکی داریم که امکان تجارت مستقیم با ایران دارند و بیش از ۱۲۰ میلیارد متر مکعب نزولات جوی و روان آب های قابل مدیریت داریم که تنها ۴۰ میلیارد آن را مدیریت می کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:وجود جوانان با استعداد و توانمند در همه عرصه ها یک ظرفیت بسیار عظیم برای پیشرفت است که می تواند نوید آینده ای بسیار امید بخش برای ملت ایران باشد.

وی  تصریح کرد:جامعه کارگری در طول دفاع مقدس و پس از آن خصوصا در طی این سال ها که توطیه های دشمنان و بیماری کرونا مشکلات زیادی ایجاد کرده مجاهدت های بسیاری انجام داده اند و از امتحانات سخت سربلند بیرون آمده اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه تحریم های اقتصادی آمریکا تنها در یک جمله خلاصه می شود افزود: این است که ایران باید وابسته به امریکا باشد و تنها باید با امریکا معامله کند همانگونه که قبل از انقلاب ایران به یک کشور وابسته و مصرف کننده تبدیل شده بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شذ:آمریکا به دنبال این است قطب اقتصادی خود را حفظ کند اما این محقق نخواهد شد چراکه امروز بیش از ۵۰ میلیون نفر از جمعیت آمریکا از ۳۳۰ میلیون نفرگرسنه و در فقر مطلق به سر می برند و صف های طولانی گرسنگان به وضوح این مسئله را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد:بسیج وظیفه خود می داند در کنار سایر دستگاه های تولیدی برنامه هایی را در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزی کند و همه توان را در این راستا پای کار خواهد آورد و امروز سعی داریم ملت ایران و ایران اسلامی را به یک الگو در همه عرصه ها تبدیل کنیم.

ارسال نظرات