سپاه با نشست ها و جلسات روشنگری‌ بصیرت مردم را افزایش داده است

کنارک- امام جمعه شهرستان کنارک گفت: بسیجیان با الگو گیری از شهید سلیمانی درسختی‌ها کنار مردم هستند و بدون هیچ گونه چشم داشتی و فی سبیل الله مشکلاتشان را مرتفع کرده و خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۰۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، امام جمعه  شهرستان کنارک با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنارک و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کنارک دیدار و  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تبریک گفتند.

حجت الاسلام بامری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کنارک ضمن خیر مقدم و تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت: از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده و امسال نیز برنامه‌های متعددی طبق سال‌های گذشته اجرایی می‌شود با این تفاوت که به علت شیوع ویروس کرونا اکثریت برنامه‌ها در فضای مجازی و از راه دور برگزار می‌شود و امیدواریم امسال که هفته عقیدتی در ماه رمضان قرارگرفته از این بستر بیشترین بهره را ببریم.

وی در ادامه به تشریح و گزارش برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در ناحیه مقاومت بسیج کنارک پرداخت.

حجت الاسلام نظر بامری، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد ناحیه مقاومت بسیج کنارک جهت محرومیت زدایی در شهرستان کنارک و معضلات اجتماعی گفت:  سپاه با برگزاری نشست ها و جلسات روشنگری‌  بصیرت ملی عموم مردم و بسیجیان را افزایش داده و می دهد.
 
امام جمعه  شهرستان کنارک  افزود: بسیجیان با الگو گیری از شهید سلیمانی در راه خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان در سختی‌ها کنار مردم هستند و بدون  هیچ گونه چشم داشتی و فی سبیل الله مشکلاتشان را مرتفع کرده  و خواهند کرد.
ارسال نظرات