خبرهای داغ:
همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان از اجرای بیش از ۵ ویژه‌برنامه طی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۴۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

اجرای بیش از ۵ ویژه‌برنامه طی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه همدانسرهنگ علی مختاری معین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه درهای بهشت در ماه مبارک رمضان به روی بندگان باز و درهای جهنم در این ماه الهی بسته است، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان بیش از پنج ویژه‌برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج و ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: شرایط کرونایی اجازه حضور همه کارکنان را در کلاس‌های قرآن نمی‌دهد بنابراین کلاس‌های قرآن در ماه مبارک رمضان برای کارکنان به صورت ۵۰ درصدی برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: کلاس‌های سبک زندگی اسلامی، روخوانی، روانخوانی قرآن کریم و مفاهیم قرآن در سطح کارکنان و سربازان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در سطح خانواده‌های کارکنان صورت گرفت برگزاری مسابقه‌ای با عنوان کلام نور است که روزانه از هر جزء قرآن کریم یک سوال طرح و به دو نفر به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

مختاری در ادامه افزود: کلاس‌های اخلاق و روخوانی قرآن کریم ‌درحوزه‌های مقاومت نیز با استفاده از اساتید قرآن و اخلاق برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی به روی بندگان باز است و ماه رمضان فرصت مناسبی است برای دعا و توبه و خداوند در این ماه گناه‌های انسان را می‌بخشد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: ماه مبارک رمضان ماه تمرین فضائل اخلاقی و ماه رفیق شدن با قرآن کریم و ماهی است که ما در آن به یاد فقرا می‌افتیم و رسیدگی و کمک به فقرا از ویژگی‌های این ماه مبارک است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان تمام وجود انسان خدایی می‌شود چراکه گناه در آن وجود ندارد و شیطان در ماه مبارک رمضان در غل و زنجیر است و هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

مختاری تصریح کرد: لحظه لحظه این ماه با برکت فرصتی است که با خدای خود رابطه برقرار کرده و به خاطر تمام نعمت‌هایی که به ما ارزانی داشته است از جمله سلامتی، خوش برخوردی، مردم‌داری و ولایت تشکر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات