خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه مرند در رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان این شهرستان گفت: حقیقت کمک مومنانه در سیره کریم اهل بیت علیه السلام است.
کد خبر: ۹۳۳۷۷۹۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضا هنرور در این رزمایش گفت: تأمل در سیرۀ کریم اهل بیت(ع) نشان می دهد آن حضرت علاوه بر اصل انفاق و حمایت از فقرا و نیازمندان، حقیقت کمک مومنانه را برای آحاد جامعه روشن ساخته است که همان حفظ عزت، کرامت و شخصیت فرد نیازمند است. 
وی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان،  رزمایش های کمک های مومنانه برای کمک به نیازمندان و محرومان در اقصی نقاط کشور آغاز شده است که کارکردهای بی بدیل آن در تقویت تعاون و همکاری و  مسئولیت پذیری و انسجام اجتماعی و استحکام بنیان خانواده و کاهش فقر و هم نوایی فراگیر با نیازمندان جامعه، انکار ناپذیر است.
هنرور در پایان، مواجهه آدمی با رنج و سختی را از دریچه معنویت سراسر لذت و رسیدن به آرامش ابدی بیان کرد و گفت: ایمان به خداوند مهربان و توجه به معنویت می‌تواند امید انسان را در سختی‌ها افزایش دهد برای همین مؤمن سختی‌ها را نردبانی برای رسیدن به لذت ابدی می‌داند و به راحتی از کنار آن عبور می‌کند در حالی که انسان مادی گرا چنین نیست و در سختی‌ها و دشواری‌ها همه هستی و سرمایه‌های خود را از دست رفته می‌بیند و به ناامیدی مبتلا می‌شود.
در این رزمایش، سپاه مرند هم همزمان با ماه مبارک رمضان 3000 بسته معیشتی را در قالب کمک مومنانه به نیازمندان متاثر از کرونا آماده کرده بود که توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت توزیع گردید.
ارسال نظرات