خبرهای داغ:

دشمن شناسی و دشمن ستیزی ویژگی‌های بارز شهید مطهری بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: دشمن شناسی و دشمن ستیزی دو ویژگی بارز شهید مطهری بود.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۲۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، حجت الاسلام احمد جلیلی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستان، اظهار کرد: دشمن شناسی و دشمن ستیزی دو ویژگی بارز شهید مطهری بود.

وی از زحمات و مجاهدت های فرماندهی و رزمندگان سپاه شهرستان در ایجاد امنیت پایدار در منطقه تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول با ذکر روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: اگر خدا بخواهد برکاتش را شامل هر کدام از بنده اش بکند سه خصیصه در او به وجود می آورد یک اینکه او را نسبت به دنیا بی اعتنا می‌کند، دوم او را دین شناس کرده و در نهایت او را روشن ضمیر می کند و هر سه خصیصه در شهید مطهری وجود داشت و آثار به جا مانده از شهید خود گواه این مدعاست.

جلیلی گفت: امام خمینی (ره) فرمودند تمامی آثار شهید مورد تائید اینجانب بوده و قابل بهره برداری می باشند؛ به طوری که شهید مطهری شاگرد اول انقلاب و امام بود.

وی افزود: شهید مطهری دارای دو ویژگی بارز دشمن شناسی و دشمن ستیزی بودند و در دهه ۴۰ کتاب‌های غیراخلاقی فضای فرهنگی جامعه را فرا گرفته بود و جوانان را به انحراف و تباهی می کشاند شهید مطهری کتاب داستان راستان را ارائه داد.

وی در آخر با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: جریان سلطه، ستم و استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست ها و پشتوانه دلارهای عربستان می خواهد انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد و مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی شود و اینجا روشن ضمیری لازم است تا با توطئه دشمن مقابله کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: وظیفه تک تک ما این است که اجازه ندهیم عده ای با خیانت تیشه به ریشه نظام و انقلاب بزنند و نهایتا  انتخابات پر شوری را رقم بزنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات