خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر گفت: شهید مطهّری یک مبارزِ در راه خدا بود در مقابله با هجوم افکار و فرهنگ های غلط و انحرافی و درک غلط جمعی از مردم، با بیان منطقی و با سلاح زبان و قلم، ذهن ها را هدایت می کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۶۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر شاه محمدپور  در جمع خبرنگاران بمناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری، افزود: شهید مطهری نمونه‌ ی یک شخصیت روحانىِ متناسب با زمان است که می تواند در چالش اول، کارِ درست بکند و اقدام بجا انجام دهد.

وی با بیان اینکه شاخصه یک نظامی معنویت و تقوا است اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی در سپاه باورهای دینی کارکنان را ارتقا می دهد و برای رشد و تربیت تعالی نیروها تلاش می‌ کند برای همین این هفته، هفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شد.

شاه محمدپور گفت: فقدان شهید مطهری به اسلام و انقلاب ضربه بزرگی زد وی بزرگترین پشتوانه برای نظام بود و خدمات ایشان پس از شهادتش برجسته شد دشمن بیشتر از ما آن شهید را می ‌شناخت و ایشان را شهید کرد.

وی اضافه کرد: شهید مطهری به عرصه ذهنیت جامعه نگاه کرد و عمده ‌ترین سؤالات جوانان را بیرون کشید و آن ها را با تفکر اسلامی و فلسفه‌ ی اسلامی و منطق قرآنی منطبق کرد.

ارسال نظرات