خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

اخلاص شهید مطهری باعث برجستگی آثار وی شد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: نتیجه‌ اخلاص استاد مطهری ماندگاریِ آثار برجسته‌ او است به‌گونه‌ ای که ده‌ها سال پس از شهادتش، همچنان اهل فکر از آثار آن بزرگوار، بهترین بهره‌ ها را می‌جویند.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی رشیدی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت: زیربنای تربیت مسئولان نظام از آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان شروع می شود معلمان عزیز باید خیلی پای کار باشند و تخصص توام با تعهد و ایمان کافی در این زمینه نتیجه بخش خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر با تاکید به آثار بی نظیر شهید مطهری گفت: آثار وی کم نظیر هست کتاب ‌های او انسان ساز است و بعد علمی و تسلط به مکاتب غربی آن شهید باعث شده بود در مناظره‌ ها کسی نتواند بر وی غلبه کند.

وی با بیان اینکه استاد مطهری خیلی خصوصیات ممتازی داشت افزود: مهمترین شاخصه شخصیت شهید مطهری معلمی بود چه در حوزه معلم، دانشگاه ، محیط زندگی معمولی و ... سخنرانی‌ های او هم تعلیم بود چون با اخلاص وبا اجتهاد بود.

رشیدی اذعان کرد: شهید مطهری معلم تاریخ بود و یکی از بنیان‌ های فکری نظام به حساب می آید و معلمان افتخار کنند که توفیق خدمت گزاری به جامعه را به برکت شهادت آن استاد بزرگوار دارند و به همین خاطر این هفته هم روز معلم نامیده شد.

وی در پایان از زحمات هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی در سپاه عجب شیر قدردانی کرد و گفت: در طول سال کلاسهای اخلاقی، قرآنی و احکام با موضوعات مختلف تبیین مسائل سیاسی و پاسخ به شبهات سیاسی برای کارکنان و بسیجیان در این ناحیه برگزار شده است و نقش مربیان در این مسئله بسیار موثر و مفید بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها