خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود گفت: بسیجیان این حوزه در ماه مبارک رمضان یک‌هزار بسته معیشتی را تهیه و توزیع کردند و در حال بازسازی یک مسجد هستند.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۰۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
اقدام جهادی بسیجیان در شاهرود/ از بازسازی مسجد تا توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتیایمان حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات جهادی بسیجیان حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در ماه مبارک رمضان و در راستای تداوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، تعداد یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان تهیه شد.
وی اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، عدس و ... است که بین خانواده‌های کم‌برخوردار شاهرود در حال توزیع است.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با بیان اینکه پنج سری جهیزیه برای زوج‌های جوان کم‌برخوردار تهیه و اهدا شد، خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بدهی بدهکاران شهرستان شاهرود با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان پرداخت شد.
حسنی تصریح کرد: ۶۰۰ پرس غذای گرم نیز به‌عنوان وعده سحری توزیع شد و گروه جهادی حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود در حال بازسازی یک مسجد در شاهرود است.
وی با اشاره به تداوم این تلاش‌ها، بر حرکت در مسیر تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها