توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در شهر کاکی

تعداد ۷۰۰ بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی بسیج در شهرستان دشتی توزیع شده است که در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) فقط در بخش کاکی تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۴۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در شهر کاکیبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، در کشور‌های غربی که ادعای مهد تمدن دارند با شیوع  بیماری کرونا تمامی مراکز خرید غارت شد و ضعف در رسیدگی به بیماران و کنترل آن، اعتراض و آشوب به نحوه عملکرد دولتمردان را در غرب بدنبال داشت، اما در کشور ما با وجود گسترش و نوسان این بیماری، در سایه ولایت و امامت اهل بیت (علیهم السلام) و با دستور مقام معظم رهبری مبنی براهدای کمک های مومنانه به آسیب دیدگان از این بیماری، یک حماسه شکل گرفت و با همدلی، احسان و نیکوکاری‌، مراحل مختلفی از رزمایش کمک های مومنانه‌ برگزار شد که همه این‌ها با انفاق، ایثار و خیرات و از جان و دل و علاقه و اشتیاق مردم شکل گرفته و می‌گیرد.

در همین راستا در اول ماه مبارک رمضان تعداد 700 بسته معیشتی توسط گروه های جهادی بسیج بین نیازمندان شهرستان دشتی توزیع شد و در سالروز میلاد کریم اهل بیت آقا امام حسن مجتبی (ع) فقط در بخش کاکی تعداد 100 بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

این کار با تلاش بسیجیان گروه جهادی شهید عبدالرسول کرد از حوزه خدیجه کبری(س) و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر کاکی انجام شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات