فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد

تداوم رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه ماهنشان در ماه مبارک رمضان

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: در ماه مبارک رمضان طی پنج مرحله بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

سرهنگ  مصطفی ملکی  در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن قدردانی از همراهی مومنین و خیرین در حوزه کمک‌های مؤمنانه اظهار کرد: خداوند متعال توفیق داد تا ضمن تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی علیه السلام  و کمیته حمایتی مراقبتی طرح بهداشتی حاج قاسم سلیمانی در شهرستان ،با هم فکری ادارات عضو  وبا هدایت امامان جماعت مساجد شهرستان طی چندین مرحله بیش از ده هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند شهرستان ماهنشان توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته  نیز در قالب خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی،  پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در برخی روستاهای محروم به همت سپاه ناحیه ماهنشان صورت گرفت،تصریح کرد:در سال جاری در ادامه کمک مومنانه با دستور رهبری (مدظله العالی) وسازمان بسیج مستضعفین ،در راستای کمک به قطع زنجیره کرونا در طرح شهید سلیمانی و تداوم کمک مومنانه بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان وقشر ضعیف شهرستان توزیع شده است.

 

ملکی با اشاره به تداوم رزمایش کمک مومنانه  در طی پنج مرحله در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد:این مراحل در روزهای آغازین ماه  مبارک رمضان،  دوم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیمه ماه مبارک زمان، ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی و لیالی قدر  با هماهنگی همه رده‌های حمایتی به‌صورت قرارگاهی برای محرومین توزیع می شود؛ ضمن اینکه پخش نان صلواتی و غذای گرم به‌طور ویژه در نیمه ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر انجام می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به رویکرد متفاوت رزمایش کمک مومنانه شهرستان مانشان در سال جاری تصریح کرد: در حوزه تامین آب شرب در مناطق محروم شهرستان و حضور وتلاش در حوزه ازدواج آسان و حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌هایی در دستور کار داریم که امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بتوانیم با یک جهش و کار قرارگاهی بتوانیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

 

ملکی در پایان با تقدیر از مسئولین شهرستان ماهنشان بویژه امامان جمعه ،نهادهای انقلابی، خیران و مردم گفت:امیدواریم با کمک خیرین ومومنان شهرستان ماهنشان در سال جاری بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار