خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)،

افتتاح موسسه خیریه ام ابیها شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، موسسه خیریه ام ابیها شاهرود رسماً افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۳۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج، در روز جهانی کار و کارگر، موسسه خیریه ام ابی‌ها شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، امام جمعه شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، نمایندگان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، سازمان تبلیغات اسلامی استان و رؤسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان افتتاح شد.
در این مراسم محل دفتر این موسسه در جوار گلزار شهدای شاهرود افتتاح و فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.
در این برنامه سردار حمید دامغانی با تاکید بر حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه بر توجه به اهداف تاسیس موسسه خیریه تاکید کرد و خواستار حمایت دستگاه‌های مربوط از این موسسات در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز با تقدیر از افتتاح این موسسه بر توجه به اقشار آسیب‌پذیر تاکید کرد و افزود: همه حمایت فقط بسته‌های معیشتی نیست و باید در ابعاد مختلف از اقشار آسیب‌پذیر جامعه حمایت شود و برای آن‌ها کار و اشتغال و مسکن و موارد دیگر تامین گردد.
لازم به ذکر است موسسه خیریه ام ابی‌ها از سال ۱۳۹۴ با تلاش خادمین شهدا شهرستان شاهرود آغاز به فعالیت کرده و اکنون در قالب یک موسسه خیریه قوی افتتاح و در نقاط مختلف شهرستان بویژه محلات اسلامی خدمت رسانی‌های متنوع در عرصه‌های گوناگون را دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها