مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

اسلام امروز به حضور ما در جبهه‌های فرهنگی نیاز دارد/جریانی در کشور تفکر مکتبی را تحریف می‌کند

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس حضور پر رنگ در عرصه‌های فرهنگی را یک اصل بسیار مهم دانست و گفت: اسلام به حضور ما در جبهه‌های فرهنگی نیاز دارد، زیرا امروز جریانی در کشور تفکر مکتبی را تحریف می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۲۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، حجت‌اسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی در در ویژه مراسم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه حوزه‌های جامعه نقش بسیار تاثیرگذاری دارد، اظهار کرد: بعد از تشکیل سپاه پاسداران عده‌ای نزد امام رفته تا ماهیت سپاه را مشخص کنند که امام خمینی (ره) فرمود:: سپاه ۱۰۰ درصد نظامی و ۱۰۰ درصد هم فرهنگی معنوی و عقیدتی است.

وی با اشاره به نقش امثال شهید استاد مطهری در ماهیت سپاه پاسداران گفت: خیلی از انقلابیون در اوایل انقلاب توان تعریف ماهیت سپاه را نداشتند، ولی امام راحل (ره) با تفکری بر اساس سنت و آیات الهی به‌خوبی ماهیت سپاه را مشخص کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه جوانان به شهید استاد علی مطهری بیان کرد: علامه مطهری هدف درس خواندن خود را سربازی برای ترویج اسلام بوده و این استاد گرانقدر با نوشتن کتاب‌های مختلف بر روی جوانان، نوجوانان اثرگذاری مستقیم داشت.

محمدی حضور پر رنگ در عرصه‌های فرهنگی را یک اصل بسیار مهم دانست و بیان کرد: اسلام امروز به حضور ما در جبهه‌های فرهنگی نیاز دارد، زیرا امروز جریانی در کشور تفکر مکتبی را تحریف می‌کند.

به گزارش بسیج، در انتهای این مراسم از ۲۰ نفر از مربیان عقیدتی بسیج و مسئولین شعب نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات