حجت الاسلام باقری:

دولت اسلامی زمانی تحقق پیدا می‌کند که رئیس جمهور آن خودش را ظرف ولایت فقیه بداند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: دولت اسلامی زمانی تحقق پیدا می‌کند که رئیس جمهور آن خودش را ظرف ولایت فقیه بداند و در مسیر ولایت حرکت کند.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۱۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با اولین شب قدر با حضور نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و مسئولان و مردم حزب الهی فریمان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مصلی نمازجمعه این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سیدمهدی معلمی؛ امام جمعه فریمان ابتدا با عرض خیر مقدم و قبولی طاعت و عبادات مردم گفت:انشاءالله همه ما از برکات این شب بزرگ به برکت شهدای معلم، شهدای روحانی و دانش آموز بهره‌مند شویم. حجه الاسلام معلمی با پرداختن به ویژگی‌های استاد شهید مطهری گفت:شهید مطهری فیلسوف و علامه‌ای به تمام معنا بود که نقش بسزایی دراعتلای انقلاب اسلامی داشت.

در ادامه مراسم حجت الاسلام برهان باقری؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) بعنوان سخنران اصلی مراسم با اشاره به این که آثار شهید مطهری ماهیت انقلاب اسلامی ما را نشان می‌دهد گفت:اگر کسی می‌خواهد انقلاب اسلامی را دریابد، باید به سراغ کتاب‌های ارزشمند شهید مطهری برود.

حجه الاسلام برهان باقری با اشاره به این که در تعریف شهید مطهری همین جمله امام بس است که شهید مطهری پاره تن من بود گفت: نسل جوان ما برای این که ماهیت انقلاب را درک کند باید کتاب‌های شهید مطهری را بشناسد.

حجه الاسلام باقری با بیان این که تمام مواضع رهبر معظم انقلاب برگرفته از قرآن و یا اهل بیت است گفت: دشمنان ما از رهبر انقلاب به عنوان ابر مرد یاد می‌کنند لذا دوستان و دشمنان بدانند این انقلاب پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی خود حضرت، ولی عصر (عج) خواهد داد.

باقری با اشاره به این که اگر صحبتی از دولت و جامعه اسلامی می‌شود ملاک ولایت‌مداری آن است، به اهمیت انتخابات پیش رو پرداخت و گفت:باید به کسی رای دهیم که خودش را ظرفی از منویات مقام عظمای ولایت بداند نه این که خودش را در عرض ولایت بداند لذا دولت اسلامی زمانی تحقق پیدا می‌کند که رئیس جمهور آن خودش را ظرف ولایت فقیه بداند و در مسیر ولایت حرکت کند.

وی درپایان با اشاره به انتخابات اخیر، جوان بودن، متعهد به ولایت فقیه و مردم، مؤمن، انقلابی و توانمند بودن را از مهمترین ویژگی‌هایی دانست که می‌بایست در انتخاب فرد اصلح به آن توجه شود.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به این که شهید مطهری الگویی جهانی و فرا زمانی است گفت:این شهید بزرگوار شهید راه اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی بود و لذا آن کسی که به قلم نگارش و تبیین خود آرمان‌ها، اهداف و دیدگاه‌های عمیق انقلاب ما از پیش از انقلاب را طراحی و هماهنگ کرد، یک پایه انقلاب یعنی استاد شهید مرتضی مطهری بود.
 
 سید احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به این که دشمنان ما صاحبان فکر و اندیشه را با ترور از میدان بیرون می‌کنند گفت: شهیدان فخری زاده، مطهری و سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ترور در راه تعالی انقلاب گام بر می‌داشتند وهمگی خاری بر چشم دشمنان بودند و لذا دشمنان نظام فکر می‌کنند با ترور می‌توان اندیشه‌ها و آرمان‌های آن‌ها را حذف کرد.

پرده برداری از کتاب «مطهر دلها» چکیده آثار شهید مطهری و برگزاری مراسم احیای شب قدربا اجرای حجه الاسلام باقری و مرثیه سرایی کربلایی جلال تعقیبی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها