معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله عنوان کرد؛
سرهنگ «گودرزی» گفت: وجود ۱۳۴ هزار سفیر سلامت در استان مرکزی نشان از استقبال و مشارکت مردم استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی دارد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۲۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (یکشنبه) در نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و «سعید نمکی» وزیر بهداشت اظهار داشت: بسیج بر اساس ماهیت و وظایف ذاتی خود همواره در مقاطع مختلف در کنار مردم بوده و در مورد ویروس منحوس کرونا از ابتدای شیوع با اقدامات مختلف نقش آفرینی کرده است.

گودرزی گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیج با غربالگری‌های وسیعی که انجام داد توانست دستاوردهای بسیاری ایجاد کند که بعد از تهیه شدن طرح جامع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات مبارزه و کاهش آسیب‌ها را به شکل فراگیرتر انجام داد.

وی ادامه داد: بسیج مردمی که در طرح شهید سلیمانی رقم خورد توانست توان و ظرفیت‌های مردمی را برای مبارزه و کاهش آسیب‌ها پای کار بیاورد و خوشبختانه مردم هم در اجرای طرح نقش بسیار موثری ایفا کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: وجود ۱۳۴ هزار سفیر سلامت در استان مرکزی نشان از استقبال و مشارکت مردم شریف استان برای اجرای طرح شهید سلیمانی دارد که بیش از ۵ هزار ۵۰۰ بسیجی در کنار ۶۹۸ پایگاه سلامت در طرح شهید سلیمانی نقش آفرینی می‌کنند.

گودرزی افزود: امروز آن چیزی که در خصوص کرونا نیاز است کاهش ابتلاء به ویروس است که طرح شهید سلیمانی می‌تواند با رصد، شناسایی‌، بیمار‌یابی و مدیریت قرنطینه‌ها بسیار در این راستا موثر باشد.

وی ادامه داد: بسیج برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی در کنار مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و همه ظرفیت‌ها را پای کار خواهد آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله اضافه کرد: اقشار بسیج ظرفیت‌های اجتماعی زیادی دارد که در کنار بسیج محلات بسیار می‌تواند برای تثبیت و کنترل کامل بیماری نقش آفرینی کنند که در گام پنجم طرح شهید سلیمانی پای کار آمده‌اند.

گودرزی تصریح کرد: خوشبختانه استان مرکزی با هم افزایی‌ها و مشارکت همه جانبه عملکرد درخشانی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا دارد و بسیج و سپاه همه ظرفیت‌ها را برای تثبیت و کنترل بیماری پای کار خواهد آورد.

این مسئول گفت: همچنین در راستای اجرای واکسیناسیون عمومی همه ظرفیت‌ها با هماهنگی شبکه بهداشت پای کار خواهد آمد و در صورت نیاز با مشارکت سایر دستگاه‌ها و نیروهای مسلح تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، مساجد و حسینیه‌ها را برای اجرای بهتر واکسیناسیون آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات