خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان:

طرح شهید سلیمانی کاهش کرونا را در پی داشت

سرهنگ عبداللهی با بیان اینکه اقدامات خوبی در طرح شهید سلیمانی انجام شد گفت: این طرح کاهش کرونا را در پی داشت.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۷۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه اقدامات خوبی در طرح شهید سلیمانی انجام شد و این طرح کاهش کرونا را در پی داشت گفت: در قالب چهار تیم اقدامات محله‌محور مقابله با کرونا در قالب این طرح سازماندهی شد.
وی افزود: تیم غربالگری مرحله اول کار را با تماس تلفنی و حضوری پالایش و رصد افراد مشکوک انجام می دهند و تیم های حمایتی در توزیع بسته های معیشتی و مایحتاج خانواده های بیمار فعالیت می کنند.
سرهنگ عبداللهی با بیان اینکه همکاری بین سپاه و بسیج و مردم تداوم داشته باشد افزود:نقاهتگاه های استان سمنان نیز آماده پذیرش بیماران است و هماهنگی های لازم نیز با دانشگاه علوم پزشکی صورت پذیرفته است.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه تیم غربالگری، رصد و شناسایی با تمام قوا کارخود را انجام می دهند تصریح کرد: این کار تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد.
وی با بیان اینکه 2 مرکز 16 ساعته در سمنان وجود دارد که در بحث مقابله با کرونا فعالیت می کند تصریح کرد: در بحث غربالگری و واکسن کرونا نیز این مراکز فعالیت گسترده دارند.
سهنگ عبدالهی با بیان اینکه در بحث حمایتی سمنان خوش درخشیده است تصریح کرد: در فروردین امسال 1 میلیارد و 900 میلیون تومان کمک های مردمی، جهیزیه، بسته معیشتی و ... جمع آوری شده است.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان تاکید کرد: امید است با روند نزولی در آینده نزدیک شاهد وضعیت سفید استان سمنان باشیم که نقش همکاری مردم بسیار مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها