مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:

اجرای رزمایش شیفت ایثار در۵۳ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان

زاهدان-سرهنگ قوررایی گفت: ۷۸۵ نفر کارگر بسیجی در قالب رزمایش شیفت ایثار در ۵۳ واحد تولیدی در سطح استان سیستان و بلوچستان کار مازاد از ساعت اداری انجام دادند تا مرهمی بر زخم محرومان جامعه باشند.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۸۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان با ارائه خدمت بی منت دستگیر نیازمندان و محرومان در جامعه است گفت:  علیرغم شیوع ویروس منحوس کرونا و وارد شدن فشار اقتصادی و معیشتی به جامعه کارگری، این زحمتکشان مظلوم در صف مقدم خدمت به آسیب‌دیدگان ایستاده و ادای دِین می‌کنند.
 
وی بیان کرد: این سازمان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا،  وارد میدان شده و خدمات بی منت خود را همچنان ادامه میدهد که در همین راستا شماری از کارگران مشغول به کار در واحد‌های صنعتی و کارخانجات استان بخشی از اضافه کار خود را به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

مدیر سازمان بسیج  کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: اجرای طرح شیفت ایثار یکی از برنامه‌های مهم بسیج کارگری است، که کارگران  بسیجی به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر در این طرح یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد به خدمت فعالیت کرده و درآمد حاصل از آن را به افراد نیازمند اختصاص می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: امسال همزمان با هفته کارگر این قشر زحمتکش با تفکر انقلابی و روحیه جهادی خود برای کمک به آسیب دیدگان از بیماری کووید ۱۹ اقدام به اجرای ۷۸۵ نفر ساعت کار مازاد از ساعت اداری کردند تا مرهمی بر زخم محرومان باشند.

سرهنگ پاسدار قورزایی تصریح کرد: این میزان نفر ساعت در بیش از ۵۳ واحد تولیدی سطح استان مشغول به ارائه خدمت بی منت به همنوعان خود شدند.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اذعان کرد: از آنجایی که یکی از اهداف دشمن مایوس کردن مردم وخاموشی چرخ واحد‌های تولیدی است، کارگران بسیجی با حضور پویا و فعال خود در جبهه اقتصادی توطئه شوم دشمنان را نقش برآب و خنثی کرده اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات