فرماندار شهرستان آستانه‌‌اشرفیه با اشاره به مکان برگزاری نماز عید فطر در شهرستان آستانه اشرفیه گفت: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا باید چند مکان به‌منظور برپایی نماز عید فطر تعیین شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۷۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

 خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه  نماز عید فطر در صورت موافقت ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود، اظهار کرد:در مراسم لیالی قدر مساجد، حرم و هئیت‌ها  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، لذا بهتر است نذورات در همین مراسمات جمع‌آوری شود.

ادارات در فضاسازی شهری به مناسبت روز قدس کمک کنند

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم برگزاری مراسمات مذهبی در این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: بر اساس وضعیت شهرستان در تلاش هستیم که نماز عید فطر مثل مراسم لیالی القدر با رعایت پروتکل‌ها حضور حداقلی مردم برگزار شود.

حمید رضایی با اشاره به مکان برگزاری نماز عید فطر در شهرستان آستانه اشرفیه بیان کرد: با توجه به دستور ستاد ملی کرونا ضمن برگزاری نماز در حرم آقاسید جلال الدین اشرف (ع) باید به‌منظور عدم تجمع مردم چند مکان برای برگزاری نماز عید فطر انتخاب شود.

وی از زنده نگه‌داشتن روز قدس با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خبر داد و افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  با توجه به ابلاغیه‌ای که  از سوی ستاد تبلیغات اسلامی به شهرستان رسیده است،   روز قدس به‌صورت برنامه‌های فرهنگی، ورزشی برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه لازمه بهتر برگزار شدن مراسم روز قدس را همراهی بیشتر مسوولان دانست و گفت:ادرات شهرستان با در اختیار قرار دادن پرچم‌هایی با موضوع روز قدس به شهرداری در فضا سازی شهر همکاری نمایند.۷
 
رژه خودرویی و دوچرخه سواری در روز قدس

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه   به برنامه‌های روز قدس اشاره کرد و گفت: در ۱۶ اردیبهشت  سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء یا در حسینیه اعظم و یا مسجد جامع برگزار و همچنین  برنامه‌های، چون رژه خودرویی، دوچرخه سواری و موتوری بصورت محدود  از کانون تا گلزار شهدای گمنام  با رعایت پروتکل‌ها و دستورات ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات