مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

معلمی و تعلیم و تربیت شغل انبیاست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه معلمی و تعلیم و تربیت شغل انبیاست، گفت: ارزش تعلیم و تربیت در اسلامی به حدی است که خداوند متعال 124هزار پیامبر برای تعلیم و تربیت انسان ها فرستاده است.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۹۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  ابراهیم برزگر درآئین تجلیل از جهادگران گروه جهادی متعلمان گمنام، بسیاری از مشکلات امروز جامعه را ناشی از عدم تربیت عنوان و بیان کرد: انسان اگر تربیت نشود گرچه ممکن است به درجات بالای علم هم برسد و امکانات بیشتری در اختیار داشته باشد اما تزکیه و تربیت بی نسیب باشد ارزشی ندارد و بسیاری از مواقع مشکل آفرین می شود.

وی افزود: انسان اگر تربیت نداشته باشد باور های دینی و اعتماد او ضعیف شده و اگر هم که فردی زحمت کش باشد باز هم نمی تواند تمام مشکلاتی که در جامعه به وجود آمده را بدون تربیت یافتن حل کند.

حجت الاسلام برزگر ادامه داد: انهایی که تربیت یافته اند در جامعه و دنیا تاثیر گذار و ماندگار هستند چراکه انسان اگر تربیت داشته باشد در مسیر ولایت قرار می گیرد و اگر در مسیر ولایت قرارگرفته باشد بسیاری از مشکلات جامعه را حل خواهد کرد اما اگر تربیت نداشته باشد خودش مخل جامعه خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: ولایت مسیر را به انسان نشان می دهد اگر انسان در مسیر ولایت قرار گیرد می تواند به راحتی راه خود را به مقصد برساند.

وی گفت: اگر انسان بتواند در مسیر ولایت و تعلیم و تربیت موفق باشد آن وقت بصیرت خواهد یافت و اگر بصیرت بیابد سخنان ولایت در او تاثیر گزار خواهد بود در چنین وضعیتی انسان می تواند مشکلات جامعه را حل کند.

حجت الاسلام برزگر در بخش دیگر سخنان خود گفت: دشمن با تمام ظرفیت های موجود خود تلاش می کند حضور حداکثری مردم را کم رنگ کند در حالی که حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد.

وی به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور و مردم اشاره ای کرد و گفت: ما برای حلال مشکلات جامعه طبق فرمایش مقام معظم رهبری دولتی جوان ، با نشاط ،انقلابی و کارآمد لازم داریم و باید همدست به دست هم دهیم تا دولتی کارآمد و انقلابی تشکیل شود و بتواند مشکلاتی جامعه را کاهش دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار