زنجان-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان از آغاز جذب ۷۰۰ حامی ایتام توسط بسیجیان سپاه ناحیه این شهرستان همزمان با سالروز بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۶۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
محمد رحمانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) اظهار کرد:در راستای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، با توافقنامه همکاری صورت گرفته فی مابین سپاه ناحیه ماهنشان و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، پاسداران، رزمندگان، بسیجیان و خیرین ماهنشانی به نیابت از شهدای گرانقدر این شهرستان حامی ایتام می‌شوند.
 
آغاز جذب ۷۰۰ حامی ایتام در شهرستان ماهنشان به همت بسیجیان

وی هدف از اجرای این طرح را کمک به ایتام و محسنین دانست و اضافه کرد: بسیجیان، مومنین و شهروندان با ثبت‌نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۱۰۰ هزار ریال و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

رحمانی با بیان اینکه حمایت از ایتام با تلاش فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان ماهنشان اجرا می‌شود، تصریح کرد: مراجعه به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان در پایان خاطرنشان کرد: حامیان بعداز ثبت‌نام با تماسی که مسئولین مربوطه کمیته امداد شهرستان می‌گیرند، می‌توانند فرزند خودشان را انتخاب کنند و کمک خود را به‌صورت برخط و مستقیم به کارت فرزند تحت حمایت واریز کنند.
ارسال نظرات