پیام امام جمعه زرند وشورای آموزش وپرورش

به مناسبت شهادت شهید مطهری وهفته معلم

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری فرا رسیدن روز معلم را به تمام اساتید و معلمان شهرستان تبریک و تهنیت گفت
کد خبر: ۹۳۳۹۳۸۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مرتضی مطهری فرا رسیدن روز معلم را به تمام اساتید و معلمان شهرستان تبریک و تهنیت گفت،متن این پیام بدین شرح است: "دین پیامبر رحمت و محبت و اخلاق؛ خاتم رسولان محمد مصطفی(ص) بر اساس تعلیم و تربیت استوار شده و این موضوع به قدری حائز اهمیت است که پروردگار عالم می‌فرمایند «اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ، اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ، الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ»یعنی رحمت و کرامت خداوند در آموختن با قلم و آموختن به انسان تجلی می‌یابد.
    12 اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) این معلم مجاهد نستوه و مخلص در عرصه تعلیم و تربیت، همه ساله فرصت مغتنمی است برای ما تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه وجود و هستی خود را وقف تربیت و تعلیم نسل آینده ساز می‌کنند، قدردانی کنيم که به حق تجلیل از تمام انسانیت و خوبی‌ها است.
    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، هفته معلم و همچنین هفته بسیج فرهنگیان را به همه زحمتکشان سنگر تعلیم و تربیت به ویژه معلمان و دبیران گرامی شهرستان تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون ايشان را در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) آرزومندم
    علی ابراهیمی
    امام جمعه زرند
    فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرند در پیام مشترکی ، ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفتند.
    بسم الله الرحمن الرحیم
    اردیبهشت ماه هرسال که فرا می‌رسد عطر دل انگیز علم و دانش که قرین با نام معلم است، رایحه روح بخش بهاری در فضای هر کوی و برزن رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد. رنگ معنا، صفا، ایثار، بوی مهربانی، صداقت و کار، مقام معلم بودن را خداوند متعال بعد از آفرینش قرار داده است. از این رو، می‌توان گفت که هنر شگفت معلمی از آن خداوند عالم است و معلم اوج شکوه آفرینش به حساب می‌آید.
    امسال در شرایطی به استقبال هفته بزرگداشت مقام معلم می‌رویم که جلوه‌های باشکوه و سترگی از دانش، خلاقیت، ایثار و فداکاری معلمان عزیز، این باغبانان بوستان تعلیم و تربیت را در پرورش و آموزش فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم به شیوه مجازی و غیر حضوری شاهد هستیم.
    همت والا و تلاش‌های ستودنی همکاران فرهیخته ما باعث شده تا به رغم تعطیلی مدارس در این روزها، جریان آموزش و پرورش همچنان استمرار داشته باشد و دستگاه تعلیم و تربیت در مسیر شکوفایی و تعالی حرکت کند.
    با کمال ادب و احترام ضمن گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر به ویژه نام و یاد معلم اخلاق، استاد شهید مطهری، همت والای معلمان دلسوز و توانمند را در پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ارج نهاده، تبریک قلبی خود را به مناسبت این ایام مبارک، محضر معلمان عزیز پیشقراولان عرصه علم و دانش تقدیم می‌نماییم.
    امیدواریم در سالی که مزین به نام «تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها » است، در سایه منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همراه با دولت تدبیر و امید رشد و تعالی آموزش و پرورش را شاهد باشیم.
    علی صادق زاده فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند زاده
  • حسین کاظمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرند
ارسال نظرات