خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه جلفا افکار و اندیشه های شهید مطهری را ، حلال پیشرفت فرهنگی انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۳۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا سلطان زاده در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر بمناسبت هفته معلم، با بیان اینکه دشمن فکر می کرد با شهادت استاد مطهری جامعه اسلامی ایران را فلج می‌کند، گفت: مسیری که شهید مطهری در روند انقلاب اسلامی ایران طی کرد، وی را خاری در چشم دشمنان کرد. به‌همین دلیل گمان کردند با حذف فیزیکی او حرکت انقلاب خاموش می‌شود، اما آثار و اندیشه‌های استاد مطهری همچنان ساری و جاری است.

وی افزود: استاد شهید مرتضی مطهری بزرگ‌مردی از جنس ایمان و اندیشه بود که با وقف عمر پربرکت خویش در راه تحقق آرمان‌ والای امام امت، پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار و تداوم این نظام الهی در تاریخ این مرز و بوم جاودانه شد، معلمی که تا آخرین نفس و لحظه شهادت سلاح قلم را بر زمین نگذاشت و لحظه‌ای سنگر پاسداری از اسلام ناب را را ترک نکرد.

سلطان زاده یادآور شد:  قدم نهادن در مسیر اندیشۀ مطهر و تولید علم با تکیۀ بر مبانی اسلام موجب گسترش عدالت و پیشرفت کشور می شود  و یاس و سرخوردگی دشمنان نظام را فراهم می‌آورد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان تاکید کرد: علامه شهید مطهری در طول عمر خود دفاع از حریم اسلام و مبارزه در راه پیروزی انقلاب اسلامی را سرلوحه سیره خود قرار داد و در راه مبارزه با دشمنان و کج‌اندیشان لحظه‌ای از تفکر الهی و اعتقادی خود کوتاه نیامد و تا آخرین لحظه عمر خویش پشتیبان ولایت فقیه بود و هرگز با دشمنان قسم‌خورده اسلام مصالحه نکرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها