رئیس هلال احمر اسدآباد خبر داد

سقوط فردی ۵۲ ساله از ارتفاعات روستای سیر دره اسدآباد

اسدآباد-رئیس هلال احمر اسدآباد از سقوط فردی ۵۲ ساله از ارتفاعات روستای سیر دره و نجات وی توسط نجاتگران هلال احمر شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۶۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

سقوط فردی ۵۲ ساله از ارتفاعات روستای سیر دره اسدآبادمحمدرضا اعتصام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد به سقوط یک فرد در ارتفاعات روستای سیر دره (گاوگدار) در روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: پس از دریافت گزارش اولین تیم ساعت ۱۸:۴۵ خود را به محل حادثه رساند و با درخواست پشتیبانی، تیم دوم در قالب مسئول امداد و نجات شهرستان و پنج نفر نجاتگر در ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در محل حاضر و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

وی افزود: در ارزیابی اولیه توسط نجاتگران مشخص شده بود که مصدوم از ناحیه سر و ستون فقرات و اندام‌های تحتانی دچار آسیب شدید شده بود که با آتل‌بندی و فیکس کردن اندام‌ها و انجام اقدامات لازم، با استفاده از بسکت و پیاده روی طاقت فرسا در مسیر کوهستانی مصدوم را تا محل استقرار آمبولانس‌های هلال احمر حمل کردند.

رئیس هلال احمر شهرستان اسدآباد ادامه داد: از آنجا نیز مصدوم را با آمبولانس به روستا انتقال داده و در روستای مذکور شخص آسیب دیده را در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات نجاتگران یادآور شد: نجاتگران با طی مسیر طولانی در ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه به پایگاه برگشتند و عملیات با موفقیت به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار