روز قدس نماد صف بندی حق و باطل است

جانشین مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه زابل گفت: روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیست جهانی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۰۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴

 حجت الاسلام والمسلمین مجتبی هراتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زابل گفت: روز قدس نشان دهنده صف بندی حق و باطل است، صف بندی عدل در مقابل ظلم، روز قدس فقط روز مردم مظلوم فلسطین نیست روز امت اسلام است .
 
 جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه زابل با اشاره به این مطلب که روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیست جهانی است، افزود: این روز  یک روز جهانی است، یک پیام جهانی هم دارد که نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود ولو این ظالم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد.
 
حجت الاسلام هراتی با بیان اینکه روز قدس از روز‌های بسیار مهم و تعیین کننده است ادامه داد: سال‌های متمادی است که سعی میشود مسأله قدس فراموش شود،  روز قدس درست تیری است به قلب این توطئه، حرکتی است برای خنثی کردن توطئه خبائث آمیزی که استکبار  و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده اند تا به کلی مسأله فلسطین و قدس شریف رابخ دست فراموشی بسپارند.
 
این مسئول تاکید کرد: روز قدس از برجسته‌ترین یادگار‌های امام عزیز ماست، نشانه دلبستگی انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی با قدس شریف و مردم ستمدیده فلسطین است روزی که مردم مظلوم فلسطین احساس می‌کنند که ملت‌ها پشت سرشان هستند و آز ان‌ها حمایت می‌کنند.
ارسال نظرات