همزمان با هفته معلم

تقدیر از معلمان مجتمع بصیرت روستای مومن آباد در سرخه

به مناسبت هفته معلم خواهران بسیجی روستای مومن آباد از کادر آموزشی مجتمع بصیرت مومن آباد تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۳۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام والای معلم؛ خواهران بسیجی پایگاه فاطمه بنت اسد (س) روستای مومن آباد در شهرستان سرخه با حضور در مجتمع آموزشی بصیرت در این روستا از زحمات و تلاش های کادر دلسوز و زحمتکش این مرکز با اهدای گل و هدایا قدردانی کردند.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد (س) روستای مومن آباد در این جمع ضمن تبریک هفته معلم به مقام شامخ دبیران اظهار کرد: معلمی شغل انبیاست و آموزگاران و معلمان است.چون بزرگانی که هر کدام منشا خیرات و برکاتی برای همه انسان ها هستند.

وی افزود: معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسانها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می دهد و در حقیقت تمام ترقیات و کمالات انسان ها مدیون معلم است. این شغل شریف ترین شغل ها و پرمسئولیت‏ ترین شغل هاست، چرا که شغل انسان‏ سازی است؛ همان شغلی است که تمام انبیا برای همین معنا آمدند.

فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد (س) روستای مومن آباد در ادامه اضافه کرد: یکی از بهترین و مؤثرین ترین اقشار اجتماعی، معلمان و اساتید و مربیان هستند. همان طور که شمع خود می سوزد و اطرافش را روشن می کند، معلمان دلسوز و وظیفه شناس که دانش آموزان و دانشجویان خود را با زحمات شبانه روزی به سوی روشنایی و هدایت می برند نیز جامعه را به نور علم و معرفت خویش روشن می سازند. برای همین، شایسته است که مقام معلمان و مدرسان را همه طبقات، محترم بشمارند.

گفتنی است در خاتمه از کادر آموزشی این مجموعه آموزشی با اهدای گل و هدایایی قدردانی بعمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار