نزدیکی قدس به قلب امت اسلام بیش از پیش، مرهون اقتدار روزافزون برامده از اراده ی الهی و مجاهدت های محور مقاومت امت اسلام است.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۸۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در بیانیه روز قدس۱۴۰۰ سازمان بسیج اساتید دانشگاه های لرستان آمده است:

بسم الله القاسم الجبارین

مساله‌ی ‌فلسطین ‌از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه‌ی ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌ (امام خامنه ای)

روز قدس ۱۴۰۰ در حالی گرامی داشته می شود که خودِ قدس، روشنتر و درخشان تر از هر برهه ی تاریخی و فضای جغرافیایی دیگری به قلب عالم اسلام نزدیک شده است.
این نزدیکی بیش از پیش، مرهون اقتدار روزافزون برآمده از اراده ی الهی و مجاهدتهای محور مقاومت امت اسلام است. آن هم در شرایطی که تمام خباثت ها و خیانت های دشمنان هم ییمان شده ی قدس، برای فشردن حنجره ی مستضعفینِ وارث فلسطین، ترور چهره های درخشان عالم اسلام از جمله شهید سلیمانی، شهید فخری زاده و یاران آنان، حملهی بزدلانه به سوریه و یمن و تاسیسات نطنز و برخی شیطنت های خرد و کلان دیگر در اقصی نقاط عالم اسلام، آخرین دست و پا زدن های آنان برای تعویق کوتاه مدت مرگ حتمی آنان است.

اگر چه اصابت موشک بزرگ مقاومت به مرکز نظامی همجوار با تاسیات هستهای دیمونا، نخستین و یا آخرین پیام واضح به رژیم اشغالگر قدس نبوده و نخواهد بود اما همین قارچ بزرگ انفجاری، بیش و پیش از هر چیز دیگر، هشدار واضح و فراخوانی بزرگ است، که لزوم  ادای شمارش معکوس پایان عمر ویروس منحوس صهیونیسم را با صدای رساتر خاطرنشان می کند.
از آنجا که بنا به مبانی دینی و اعتقادی مسلمین، یکی از رسالتهای آحاد امت اسلام مجاهدت در راستای جلوتر کشیدن تقویم رهایی قدس است ما جامعه ی علمی استادان متعهد و انقلابی دانشگاههای لرستان نیز ضمن لبیک مجدد به ندای قدسی امام راحل (ره) و رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای هرگونه جهد و اجتهاد و مجاهدت در راستای رهایی قدس شریف و بازگرداندن فلسطین به وارثان حقیقی آن اعلام می داریم.

 

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان

 

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات