حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم درپیامی روز قدس را تبریک گفتند
کد خبر: ۹۳۴۰۰۹۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم درپیامی روز قدس را تبریک گفتند که پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مسجدالاقصی قبله اول مسلمین بیش از 70سال در محاصره اشرار بنی اسرائیل است. صهیونیست ها بنابر پرتکل های خود بر محو هرچه غیر خود است قیام کرده وتمامی ابزار های رسانه ای و سازمانهای بین المللی به استخدام اهداف و آرمانهای خود در آورده است از جمله آرمان «نیل تا فرات» که از نقشه های مهم آنها بود لکن مردانی از سرزمین سلمان این خواب آشفته آنها را طوری تعبیر کردند که سرزمینی به وسعت دنیا زیر پای خود احساس می کردند، امروز به دنبال سوراخی هستند که از ترس «مکتب حاج قاسم سلیمانی» در امان باشند.
این قدم آخر- با نزدیک شدن به قله ظهور و اضمحلال صهیونیست - صدای نفسهای آخر آنها در کنارخود احساس می کنیم؛ لکن قدم آخر به پشتوانه چندهزار سال استقامت «جبهه مقاومت» لازم است بدون ملاحظه کاری و فریب نقشه هایی که در وین با چند آب نبات می خواهند جریان مقاومت را در آخرین قدم سست کنند؛ مواظبت و هوشیاری لازم است. امروز دشمن از هرزمانی بیشتردر ضعف وناتوانی قرار دارد وبا وحدت امت اسلام و ادامه «تفکر استکبار ستیزی» این غده سرطانی به زودی قابلیت خود را از دست خواهد داد و پیروزی با هزینه کمتر ان شاء الله محقق خواهد شد ودر «گام دوم انقلاب اسلامی» نماز در قبله اول مسلمین اقامه خواهد شد. نصر من الله وفتح قریب.

حبیب پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم

پایان خبر/

 

ارسال نظرات