خبرهای داغ:
نهاوند-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند از آمادگی کامل بسیج سازندگی برای همکاری با کمیته امداد نهاوند در رسیدگی به حل مشکلات نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۴۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

آمادگی کامل بسیج سازندگی برای همکاری با کمیته امداد نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مستوره در نشست با رئیس کمیته امداد شهرستان نهاوند با اشاره به اجرای طرح محسنین در نهاوند اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نهاوند در این کار پیشگام شده و ضمن دیدار با چند خانواده طرح محسنین کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به این خانواده‌ها اهدا کرده است.

وی افزود: ما وظیفه داریم که به این خانواده‌ها رسیدگی کنیم و اگر اکنون لطف خداوند شامل حال ما شده و در این پست و مسئولیت هستیم از دعای خیر همین خانواده‌ها است و امیدوارم که خداوند ما را شرمنده این بندگان خوب خدا نکند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: سپاه پاسداران که خود از بدنه همین محرومین و مستضعفین است یکی از سازمان‌هایی است که یار و یاور همین محرومین بوده و در کنار کمیته امداد حاضر به همه نوع فعالیتی است، همچنان که در بحث بسیج سازندگی فعالیت دارد.

وی آمادگی کامل بسیج سازندگی را در رسیدگی به حل مشکلات نیازمندان این منطقه با کمیته امداد اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان نهاوند نیز با اشاره به هفته اطعام و اکرام ایتام نیازمندان گفت: در این هفته کمک‌رسانی به ایتام و نیازمندان با جذب خیران قوت بیشتری می‌گیرد.

ملکی افزود: در این طرح خیران و نیکوکاران به یاری خانواده‌های دارای سرپرست نیازمند شتافته و با حمایت‌های مادی و معنوی خود گره‌ای از مشکلات مددجویان را باز می‌کنند.

وی خانواده‌های طرح محسنین را شامل خانواده‌های دارای سرپرست بیمار صعب‌العلاج و از کارافتاده و مشکل‌دار عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات