فرماندار خلیل‌آباد:

۶ تن از نامزدی شوراهای شهر و روستا در خلیل‌آباد انصراف دادند

قاسم‌پور گفت: از مجموع 206 داوطلب ثبت‌نام کرده در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان خلیل‌آباد تاکنون 6 نفر از ادامه حضور در فرایند انتخابات انصراف داده‌اند.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۸۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹

ابراهیم قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: شوراهای شهر و روستا بر اساس روزشمار انتخابات در شهرستان خلیل‌آباد ثبت‌نام خود را انجام دادند و هیئت‌های اجرایی بررسی صلاحیت‌ها را در شورای شهر انجام داده‌اند و آن را تحویل هیئت نظارت داده‌اند.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت هم نتایج ارزیابی خود را بر اساس تقویم اجرایی به هیئت اجرایی برای ابلاغ به کاندیداهای شورای شهر تحویل دادند، خاطرنشان کرد: بررسی صلاحیت‌های شوراهای روستاها نیز بر اساس روزشمار خود در روستاهای بخش ششطراز و مرکزی انجام می‌شود.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه بی‌طرفی و رعایت قانون در شهرستان خلیل‌آباد مشی وزارت کشور است، تصریح کرد: ما به‌عنوان امانت‌دار آرای مردم، صندوق‌های اخذ رأی و مشارکت‌کنندگان و مشارکت شوندگان با بی‌طرفی برابر قانون‌گرایی بر چهار شعار اصلی سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری در دورترین نقاط شهرستان، کار را پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان خلیل‌آباد حتماً در پای صندوق‌های رأی در ۲۸ خرداد شرکت کنند و مشارکت حداکثری داشته باشند، اذعان کرد: مشارکت مردم در انتخابات در ادوار گذشته بسیار بسیار خوب بوده که باید از مردم به‌خاطر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تقدیر کرد.

قاسم‌پور با بیان اینکه باید یک مشارکت حداکثری در تراز جمهوری اسلامی ایران را در انتخابات پیش رو رقم بزنیم، عنوان کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در شهرستان خلیل‌آباد برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ۲۰۶ نفر داوطلب عضویت در شورای شهر و روستا در شهرستان خلیل‌آباد شده‌اند که از این میزان ۳۰ نفر مربوط به شهر کندر و خلیل‌آباد و ۱۷۶ نفر مربوط به شوراهای روستایی است، تشریح کرد: ۶ نفر از داوطلبان انصراف داده‌اند که ۴ نفر مربوط به شهر خلیل‌آباد و ۲ نفر مربوط به حوزه روستایی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار