رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان سکوت رسانه‌های غربی نشان‌دهنده قربانی شدن اخلاق و انفعال در این جوامع بین‌المللی دانست و گفت: رسانه‌ها اخبار فلسطین را آن‌گونه که خودشان تفسیر کرده و در اختیار مخاطب قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۰۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۹۰ درصد رسانه‌های جهان توسط صهیونیست اداره می‌شود، اظهار کرد:رسانه‌های غربی با حمایت مالی پشت پرده صهیونیست مانع برملا شدن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و قدس شریف شده و به سانسور آن می‌پردازند.

وی سکوت رسانه‌های غربی نشان‌دهنده قربانی شدن اخلاق و انفعال در این جوامع بین‌المللی دانست و گفت: افزود:این رسانه‌ها اخبار فلسطین و سرزمین‌های اشغالی را آن‌گونه که خودشان تفسیر کرده و در اختیار مخاطب قرار می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر لزوم توجه بر متحد شدن رسانه‌های مسلمان در خصوص مسئله فلسطین بیان کرد:در شرایطی که با اسیر شدن یک سرباز مهاجم اسرائیلی توسط مبارزان فلسطینی رسانه‌های غربی با بزرگنمایی آن گوش فلک را کر می‌کنند، اما در برابر جنایات وحشیانه این رژیم نسبت به ملت فلسطین هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، لذا رسانه‌های جهان اسلام نباید بگذارند چکمه‌های این رژیم جعلی قبله اول مسلمین را مورد اهانت قرار دهند.

پارسا با ابراز تاسف از سکوت رسانه‌های کشور‌های عربی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: متأسفانه به جز تعداد انگشت شماری از رسانه‌ها، بخش قابل توجهی از رسانه‌های عرب زبان منطقه نیز در خصوص آشکار کردن جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند که این انفعال رسانه‌ای موجب جسور شدن رژیم صهیونیستی شده است.

وی با اشاره به اینکه از رسانه‌هایی مانند آسوشیتدپرس، رویترز، فرانس پرس، بی بی سی و یونایتد پرس که ذهن افکار عمومی دنیا را نسبت به جنایات اسرائیل منحرف کرده‌اند گفت: باید با رژیمی که مولود پروپاگاندای رسانه‌ای است به همین روش حمله کرد و جهانیان را از جنایات رژیم اشغالگر قدس آگاه نمود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات