بیانبه بسیج اساتید گلستان مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس؛
جهان، سال‌هاست با آلودگی بزرگ ناشی از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه و نیرنگ و یک رژیم اشغالگر و سلطه جو که با حمایت دولت‌های استعمارگر غربی و در سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری شکل گرفته، دست و پنجه نرم می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۱۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  در بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گلستان به مناسبت روز قدس آمده است:

 

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ


«الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا ۗ وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» (حج/40)
«همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند [آنها گناهی نداشتند] جز اینکه می‌گفتند پروردگار ما خداست و اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می‌شود سخت ویران می‌شد و قطعاً خدا به کسی که [دین] او را یاری می‌کند یاری می‌دهد چرا که خدا سخت نیرومند شکست‏ ناپذیر است».
«امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئلة فلسطین؛ امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است و مبارزه با نظام سلطه است». (مقام معظّم رهبری مدظله العالی).
جهان، سال‌هاست با آلودگی بزرگ ناشی از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه و نیرنگ و یک رژیم اشغالگر و سلطه جو که با حمایت دولت‌های استعمارگر غربی و در سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری شکل گرفته، دست و پنجه نرم می کند که ضمن اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل دولت جعلی، مردم کشور فلسطین را با کشتار و جنایت از سرزمین آبا و اجدادی خود بیرون رانده‌اند.
جهان اسلام امروز در شرایط خاصی قرار دارد، کسانی که سنگ رهبری امت اسلامی را به سینه می‌زنند در جنایات رژیم اسرائیل شریک شده‌اند و در کنار کسانی قرار گرفته‌اند که سال‌هاست این رژیم غاصب را مسلح کرده‌اند و از آن حمایت می‌کنند.
نهضت جهانی روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آن‌ها را رقم می‌زند و صهیونیسم جهانی از هر گونه تلاش برای خاموش کردن و سرکوب این خیزش و نهضت جهانی مقابله با اشغالگران، فروگذاری نکرده‌اند. اما به فضل الهی و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده است و گسترش بیشتری پیدا کرده است.
اساتید بسیجی دانشگاه‌های گلستان همگام با سایر اقشار جامعه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن انزجار از فشارهای بین المللی که باهدف تضعیف مقاومت اسلامی صورت می گیرد، بر میثاق دوباره با اندیشه های ناب امام خمینی رحمه الله علیه و خلف صالحش امام خامنه‌ای مدظله العالی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه های شوم صهیونیستی را یادآور می شود.

 

دفتر رسانه و ارتباطات  نهضت استادی بسیج گلستان

 انتهای پیام/

 
ارسال نظرات