دیدار فرمانده ناحیه شهرستان دشتی به همراه فرمانده حوزه های خواهر(حوزه خدیجه کبری(س)و حوزه برادر(حوزه ولیعصر عج) و مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر کاکی با معلمی که عمر خود را صرف کار خیر کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۳۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، دیدار فرمانده ناحیه شهرستان دشتی به همراه فرمانده حوزه های خواهر(حوزه خدیجه کبری(س)و حوزه برادر(حوزه ولیعصر عج) و مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر کاکی با معلمی که عمر خود را صرف کار خیر کرده است و خداوند توفیق خادمی امام رضا علیه اسلام را به او داده است و علاوه بر خود دیگران نیز به این سمت دعوت نموده است.

حمزه کوهی یکی از معلمان موفق شهر کاکی که چندین سال به عنوان معلم در آموزش و پرورش این شهر در حال فعالیت می‌باشد، این معلم بیشتر عمر خود را صرف خدمت  به ولایت و به عنوان مسئول بسیج فرهنگیان، یکی از نیروهای فعال در این عرصه می باشد و چند سالی هم به عنوان مسئول کانون های خادمیاری امام رضا علیه السلام به صورت جهادی در حال خدمت به قشر ضعیف جامعه می باشد.

سرهنگ محمد رضا زارعی تبار، فرمانده سپاه شهرستان دشتی در این دیدار گفت: شما چندین سال در بسیج به صورت خالصانه در خدمت ولایت و نظام فعالیت مفید داشته اید و اجر شما نزد خداوند محفوظ خواهد بود و برای شما آرزوی موفقیت بیشتر در این امر بزرگ را از درگاه خداوند خواهانیم.

در این مراسم که در سالروز گرامیداشت شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و روز معلم انجام شد لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیم این معلم نمونه شد.

 دیدار با معلم موفق در هفته عقیدتی سیاسی

دیدار با معلم موفق در هفته عقیدتی سیاسی

انتهای پیام/

ارسال نظرات