خبرهای داغ:
پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز تشکیل بسیج سازندگی"
بعد از دو دهه فعالیت و گسترش دامنه وظایف این نهاد مقدس در محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حوادث غیر مترقبه، بسیج سازندگی در قالب اردو های جهادی و در مقاطع حساس و مهم، نماد خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۴۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، پیام استاندار  به مناسبت "سالروز تشکیل بسیج سازندگی"به شرح ذیل است:

به نام خدا

اين كارِ اردوهاى هجرت و حركت عظيم بسيج سازندگى يكى از بركاتش خدمت‌رسانى است كه ميليون‌ها نفر از اين خدمت شما به صورت مستقيم بهره‌مند می شوند". مقام معظم رهبری رهبری (مدظله‌العالی )

 

بسیج سازندگی، شجره طیبه ای است که رهبر فرزانه انقلاب، فرمان تشکیل آن را در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹صادر نمودند تا همچون جهاد سازندگی منشأ خیر و برکات به ویژه برای مناطق محروم و دورافتاده باشد.


و اینک بعد از دو دهه فعالیت و گسترش دامنه وظایف این نهاد مقدس در محورهای خدمات رسانی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و حوادث غیر مترقبه، بسیج سازندگی در قالب اردو های جهادی و در مقاطع حساس و مهم، نماد خدمت به مردم بوده و هست.


بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت جوانان و علاقمندان به خدمت که روزی برای حراست از کیان میهن و پاسداری از دین، داوطلبانه و مخلصانه، آمال و آرزوهای خود را زیرپا گذاشته و به میدان های نبرد حق علیه باطل رفتند، امروزه با انجام اقدامات و خدمات سازندگی در نقاط محروم، ثمرات ارزنده ای داشته و در این راستا برگ زرینی را در کارنامه فعالیتی خود ثبت و ضبط نموده است.


همراهی با دستگاه های اجرایی در تحقق و تکمیل پروژه های عمرانی، راه اندازی کارگاه های کوچک و زود بازده در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ، مرمت، احیا و لایروبی قنوات، احداث استخر ذخیره آب، سالن و زمین ورزشی، تعمیر و بهسازی مسکن محرومان به ویژه افراد تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی، خانه عالم، مدرسه، مسجد، مرکز بهداشت، اصلاح شبکه های آبرسانی، مرمت راه ها در مناطق صعب‌ العبور و دشوار، انجام برنامه های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی، مشاوره اشتغال، اهدای بسته های معیشتی به خانواده های بی بضاعت و اجرای موفقیت آمیز طرح شهید سلیمانی در مدیریت بیماری کرونا و ... تنها بخش هایی از خدمات ارزنده و قابل تقدیر سازمان بسیج سازندگی در خراسان جنوبی است.


اینجانب ضمن تبریک این مناسبت به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی، از تلاش‌های این عزیزان در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی نموده، با آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه جهادگران، امیدوارم در ادامه فعالیت های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام ‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های بی نظیر خراسان‌جنوبی در مأموریت های محوله، راه های رسیدن به توسعه استان را کوتاه تر نمایند.

حمید ملانوری شمسی
استاندار خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها