رزمایش کمک های مومنانه شامل نذورات تیپ 48 فتح و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در بین مردم منطقه محروم دهستان چین لوداب توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۶۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸فتح استان در حاشیه توزیع این کمک ها در منطقه دهستان چین گفت؛  به مناسبت ماه مبارک رمضان تیپ ۴۸ فتح با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بسته های مواد غذایی،پتو،اکیپ پزشکی همراه با تجویز دارو را تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم و دورافتاده استان قرار دادیم.

وی بیان کرد؛  سپاه، بسیج و تیپ ۴۸فتح پا به پای سایر نهادهای خدمات رسان برای کمک به مردم در بخش های مختلف روستاهای محروم و آسیب  دیدگان از کرونا و سایر جامعه هدف نیازمند، همیشه با تمام توان در صحنه است. 

سردار حکمتیان ابراز داشت؛  تیپ ۴۸فتح علاوه بر امداد رسانی به مردم در حوادث و بلایای طبیعی ،نیازمندان را فراموش نکرده و در هر جایی به یاری آنها می شتابد .

در پایان نیز محسن عادلی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش لوداب ضمن تقدیر از خدمات فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان گفت؛ سردار حکمتیان فرمانده مقتدر و جهادی در همه عرصه های مختلف و در رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف پای کار است.

وی گفت؛ مردم قدرشناس لوداب همیشه قدردان زحمات سبرپوشان دلاور مرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در همه صحنه ها در کنار مردم هستند بوده و از آنها نهایت تقدیر و تشکر را دارند.

انتهای پیام / 

 

ارسال نظرات