مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان خبرداد :
مدیرکل اوقاف هرمزگان از اجرای هشتمین مرحله رزمایش «ضیافت همدلی» و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۱۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت‌الاسلام‌ حسین مهدیان اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی، هشتمین مرحله این رزمایش در مجموعه اوقاف تحت عنوان «ضیافت همدلی» با توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان اجرا شد.

وی افزود: از ابتدای شروع این طرح در هرمزگان تا امروز ۳۲ هزار بسته معیشتی و ۱۶۰ هزار قلم بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع و ۴ مرکز تولید و توزیع ماسک در بقاع متبرکه استان ایجاد شده و همه این اقدامات شایسته در مجموعه اوقاف به پشتوانه نیات خیرخواهانه واقفین و همت والای خیرین استان است و آرزوی قبولی این خدمات را از خداوند متعال دارم.

مدیرکل اوقاف هرمزگان در پایان یادآور شد: با توجه به بلیه بزرگی که کشور و جهان را درگیر خود کرده، یکی از اقدامات خوب و شایسته‌ای که قابلیت بهره‌برداری برای متولیان امر در این حوزه را ایجاد می‌کند، ثبت وقف‌های جدید با رویکرد آسیب‌های اجتماعی است که ان‌شاءالله خیرانآن رانیز در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات