خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان

ولایت در کنار داشتن نظیر مالک ها، نیاز به عمارها هم دارد.

ولایت در کنار داشتن نظیر مالک ها نیاز به عمارها دارد تا  بصیرت افزایی کنند امروز افرادی در جامعه با ایجاد تحریف به دنبال فتنه ها هستند و اکنون زمان حضور عمار ها ست .
کد خبر: ۹۳۴۰۷۴۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

حجت السلام راستگو امام جمعه قهستان درجمع کارکنان ناحیه درمیان گفت:تا زمانی که انسان سر در گریبان نفس دارد و مشغول دنیا و از این قید و بند ها رها نشده است نمی تواند حقایق عالم را متوجه شود و این موضوع را مکاتب غربی هم اکنون به این نتیجه رسیده اند.

امام جمعه قهستان ادامه داد:سر منشأ همه ی خطاها تعلقات دنیایی است و برای پرواز کردن روح و جان انسانیت باید از این تعلقات دل برید و بنا به گفته شهید سلیمانی تا شهید نباشی شهید نمی شوی و آزادی واقعی رها شدن از این تعلقات و شهوات دنیایی است، آزادی که انسان در بند شهوات باشد عین اسارت است.

حجت الاسلام راستگودر قسمتی از صحبت های خود به موضوع جنگ صفین و فتنه های آن اشاره کرد و گفت:در ماجرای جنگ صفین مالک اشتر سرباز ولایت تا نزدیکی خیمه معاویه رفت و نزدیک بود دشمن شکست داده شود اما در آن طرف میدان بی بصیرت هایی نظیر خوارج فتنه به پا کردند و امام را مجبور کردند دستور برگشت به مالک دهد،آری امروز نیز اگر  ولایت درجامعه ما هزاران مالک داشته باشد و در یک قدمی خیمه دشمن هم باشد ولی عمار نداشته باشد دست امام جامعه بسته خواهد شد.

وی ادامه داد:ولایت در کنار داشتن نظیر مالک ها نیاز به عمارها دارد تا  بصیرت افزایی کنند امروز افرادی در جامعه با ایجاد تحریف به دنبال فتنه ها هستند و اکنون زمان حضور عمار ها ست تا کلام و سیره رفتاری ولی فقیه زمان را برای مردم تبیین کنند تا جلوی تحریف گرفته شود و این وظیفه تک تک شما پاسداران و سربازان ولایت است.

امام جمعه قهستان در پایان سخن به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: دعوت به حضور حداکثری و بصیرت افزایی بر اساس کلام امامین انقلاب وظیفه همه است و انتخابات ریاست جمهوری برای نظام اسلامی در سطح ملی و بین المللی از اهمیت بلایی برخوردار است.امروز عده صحبت از محدود بودن اختیارات ریاست جمهوری می کنند حال آن که تقریبا تمام بودجه کشور دست ریاست جمهوری است اکثریت اعضای شورای امنیت ملی از اعضای دولت و ریاست اکثر شوراهای عالی کشور بارئیس جمهور است علاوه بر این اگر اختیارات ریاست جمهوری کم است چرا افراد در زمان  انتخابات برای رسیدن به آن دست و پا می زنند؟

ارسال نظرات
پر بیننده ها