آیا حمل و نقل آرد در زنجان با مناقصه واگذار شد؟

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه حمل و نقل آرد در استان بدون مناقصه به یک شرکت واگذار شد، گفت: نرخ کرایه نیزبه2برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۳۴۰۷۹۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: ۲۸ آبان ماه سال گذشته در کارگروه آرد استان زنجان مصوب شده بود در نخستین فرصت حمل و نقل آرد در استان زنجان با "مناقصه" به شرکت‌های حمل و نقلی واگذار شود، اما در اواخر فروردین ماه با وجود ۲۶ شرکت حمل و نقل بزرگ، برخی مسئولان اقتصادی استان تصمیم گرفتند تا حمل و نقل آرد را به یک شرکت واگذار کنند.
 
آیا حمل و نقل آرد در زنجان با مناقصه واگذار شد؟

وی با بیان اینکه بدون مناقصه حمل و نقل آرد به یک شرکت واگذار شد، افزود: نرخ کرایه نیز به ۲ برابر افزایش یافته و همین امر سبب تحمیل هزینه‌های هنگفت به نانوایان شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان گفت: در سال گذشته هزینه حمل هر کیسه آرد به دیگر شهرستان‌های استان ۲ هزار و ۳۰۰ تومان بود، اما امسال این رقم به ۵ هزار تومان افزایش یافته است که به به نظر می‌رسد این قیمت کارشناسی نشده است.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی بر این امر اذعان دارند که شرکت مذکور یک شرکت قوی و با امکانات زیادی است، گفت: اما در این روز‌ها این شرکت نیازمند جذب راننده با ماشین بوده و با کمبود راننده مواجه شده است.

الماسی با بیان اینکه امیدواریم مشکلاتی که در زمینه مناقصه شرکت حمل و نقل آرد در استان ایجاد شده با توجه ویژه مسئولان حل شود، تصریح کرد: حل شدن این مشکل می‌تواند مسائلی را که دامنگیر نانوایان نیز خواهد شد را کاهش دهد.
ارسال نظرات