خبرهای داغ:
همدان- رییس قوه قضاییه گفت: مردم استان همدان قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رشادت و ایستادگی بسیاری کردند، به ویژه در هشت سال دفاع مقدس نقش پشتیبانی این استان چشمگیر و مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۱۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

نقش پشتیبانی مردم استان همدان در دوران دفاع مقدس چشمگیر و مثال زدنی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشاره به سوابق ارزنده و درخشان مردم استان همدان گفت: مردمان این استان سابقه بسیار روشن و نورانی در تاریخ دارند به نحوی که تمدن اسلامی در این دیار رقم خورده است.

وی افزود: مردم استان همدان قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رشادت و ایستادگی بسیاری کردند، به ویژه در هشت سال دفاع مقدس نقش پشتیبانی این استان چشمگیر و مثال زدنی است.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه در ماه رمضان توفیق سفر به همدان را پیدا کردیم، از تاخیر پیش آمده در انجام سفر که ناشی از شرایط کرونایی بود از مردم و مسئولان این استان عذرخواهی کرد.

وی اضافه کرد: قرار بود یک ماه و نیم قبل این سفر انجام شود اما به علت شرایط استان ( وضعیت قرمز کرونا) امکان انجام سفر فراهم نشد که با پیگیری و تایید ستاد کرونا امروز توفیق حضور در استان را پیدا کردم.

رییسی اظهار کرد: این سفر به دنبال حضور یک هیات ۲۵ نفره که از مدتی قبل با هدف بررسی و رصد مسایل و مشکلات قضایی به استان همدان آمده اند، انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این سفر گزارش هیات ۲۵ نفره را مورد بحث و برسی قرار می دهیم افزود: مسایل مربوطه در جلسه شورای اداری و قضایی استان مطرح وتصمیم های لازم در این خصوص اتخاذ می شود.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: برخی از تصمیم های لازم در اینجا اتخاذ خواهد شد و سایر موارد نیز پس از سفر از طریق مراکز مربوطه پیگیری می شود.

گفتنی است؛ رییس قوه قضاییه و هیات همراه پس از ورود به همدان برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا راهی گلزار شهدای این شهر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات