خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار خبر داد
بهار-فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار از برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری(ره) در فضای مجازی طی هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۳۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری در صالح‌آبادطلایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) و هفته عقیدتی و سیاسی و معلم، برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح‌آباد با رعایت کامل ضوابط بهداشتی در فضای حقیقی و مجازی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تجلیل از خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از بسیجیان از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار افزود: فضاسازی حوزه و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و ترویج اندیشه‌های شهید مطهری(ره) در فضای مجازی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: به مناسبت این هفته برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری(ره) و عضویت بسیجیان در کانال تربیتی اخلاقی نسیم معرفت در پیام رسان سروش نیز اجرا شد.

طلایی یادآور شد: اهداء کتاب، برگزاری مسابقات غیر حضوری نقاشی و خطاطی، محافل انس با قرآن کریم، معرفی کتب آثار شهید مطهری( ره)، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات