شاهرود_ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با تاکید بر ساماندهی فضای مجازی گفت: مسوولان نباید مرعوب فضای مجازی شوند، بلکه با قدرت به خدمت گزاری ادامه دهند.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۵۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
اهمیت ساماندهی فضای مجازی/مسوولان نباید مرعوب فضای مجازی شوندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امیدآفرینی در بین مردم حضور حداکثری در انتخابات را در برخواهد داشت، گفت: دشمنان با برنامه‌های مختلف به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند.
امام جمعه شاهرود افزود: با همه نقص ها، ضعف ها، کمبود‌ها و ناراحتی‌ها که مردم دارند کشور موفقیت‌های بسیار خوبی داشته که هر کس باید در حوزه کاری خود به بیان آن‌ها بپردازد تا امید آفرینی در بین مردم ایجاد شود.
وی با بیان اینکه می‌توان با برنامه ریزی دقیق و درست از فضای مجازی برای ایجاد امید آفرینی استفاده کرد، اظهار کرد: فضای مجازی دارای ظرفیت‌های فراوانی است، اما آسیب‌هایی هم دارد.
امینی به آسیب‌های فضای مجازی از جمله از بین بردن آبروی مردم و تشویش اذهان عمومی اشاره کرد و گفت: مسوولان نباید مرعوب فضای مجازی شوند، بلکه با قدرت به خدمت گزاری ادامه دهند.
وی ساماندهی فضای مجازی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: می‌توان با ساماندهی درست از این ظرفیت برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده نمود.
ارسال نظرات