خبرهای داغ:

نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک در ادارات شهرستان سرخه

فرماندار شهرستان سرخه از نصب و راه اندازی اپلیکیشن ماسک در ادارات شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۴۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

ویروس منحوس کرونا بیش از یک سال است که مهمان شهرها و خانه های ما شده است و تاکید و توصیه سازمان بهداشت جهانی و متولیان امر بهداشت و درمان در کشور همچنان به استفاده از ماسک به عنوان یک لایه حفاظتی در مقابل پیشگیری از ابتلا و انتشار این بیماری است.

به گزارش‌ خبرگزاری بسیج در سرخه سرخه؛ علی محمد مویدی زاده هدف از نصب این اپلیکیشن را کنترل و جلوگیری از ورود افراد مثبت کرونا به ادارات دانست و اظهار کرد: ماسک برنامه کاربردی موبایل است که با شعار «پویش مردمی علیه کرونا» و برای شکست زنجیره انسانی انتقال کرونا ساخته شده، که نصب و راه اندازی این برنامه در همه ادارات شهرستان ضروری است.

وی افزود: نرم افزار ماسک با دسترسی به اطلاعات دقیق و جامع از بیماران مبتلا به کرونا، در قطع زنجیره و جلوگیری از انتقال این ویروس به افراد سالم بسیار موثر خواهد بود.

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه به همراه داشتن کارت ملی برای اخذ خدمات اداری در شهرستان الزامی است اضافه کرد: با مراجعه ارباب رجوع به محل مورد نظر، کارشناس مستقر در نگهبانی با دریافت کد ملی وی و وارد کردن در نرم‌افزار ماسک، بلافاصله پیامکی مبنی بر مثبت یا منفی بودن مراجعه کننده توسط اپلیکیشن ارسال می‌شود و در صورت مثبت بودن، از ورود فرد مبتلا به کرونا در اداره جلوگیری خواهد شد.

مویدی زاده با تاکید بر این مهم که کرونا کماکان یک بیماری ویروسی مرگبار است خاطرنشان کرد: لازم است همچون گذشته رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم تا تلاش های حوزه بهداشت و درمان و سایر نهادهای مرتبط از دست نرود و دچار خسارت‌های جانی و مرگ عزیزانمان نباشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار