بسیج عامل حفظ امنیت محلات

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان سرخه گفت:بسیج عامل حفظ امنیت محلات است.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۶۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت های رضویون در شهرستان سرخه همچون سراسر کشور با هدف افزایش امنیت در سطح محلات و خیابان ها به همت بسیجیان برپا می شود.

در خصوص نحوه کار و اهمیت این گشت ها محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن اشاره به نقش این گشت‌ها در ایجاد و ارتقای امنیت محله اظهار کرد: گشت‌های رضویان منشأ آثار و خدمات فراوانی در حفظ امنیت محله‌ها انجام دادند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضوی در شب‌ها اقدام به گشت زنی و حفظ امنیت محله‌ها هستند، از آنان به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت یاد کرد و گفت: مردم باید از خدمات زحمات آنان آگاه باشند و حمایت‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه افزود: مجموعه بسیج و سپاه تلاش دارد تا در کنار نیرو‌های ناجا و به عنوان مکمل و کمک این نیرو، برای امنیت محلات شهری و روستایی انجام وظیفه کند.

جلال یادآور شد: باید برای تأمین نیازها و حوائج گشت‌های رضویون و بسیجی که در محلات به ایفای نقش می‌پردازند، تلاش کرد.

وی یکی از اقدامات ماندگار بسیج را برپایی گشت‌های رضویان بیان کرد و گفت: ایگاه‌های مقاومت در ایجاد امنیت پایدار و خدمات رسانی در دوران کرونا به مردم تلاش‌های زیادی به خرج دادند.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) سرخه؛ مردمی کردن امنیت با استفاده از ظرفیت‌های جوانان محلات، اشراف و آمادگی بسیجیان، ارتقای امنیت روانی، افزایش ارتباط فکری و عاطفی بسیجیان با مردم در سطح محلات را از دیگر اهداف ایجاد گشت‌های رضویون در سطح محلات عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار