خبرهای داغ:
رزمایش کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در با قوت تمام به همت بسیجیان در محله اسلامی آل یاسین سرخه برگزار شده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

همزمان با ماه مبارک رمضان کمک های مومنانه به نیازمندان در کل کشور ادامه دارد. ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار خوب برای مواسات است و ضرورت تداوم کمک‌های مومنانه به خوبی احساس می شود.

در همه مساجد، پایگاه ها، مراکز خیریه در سطح شهرستان سرخه نیز موج کمک های مومنانه و خیرخواهانه دیده می شود و همه در تلاش برای دستگیری از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا هستند.

این برنامه ها در قالب پخت و توزیع غذای گرم، توزیع بسته های معیشتی و آماده سازی بسته های افطاری ساده انجام می گیرد.

مساجد شکوه همدلی مردم از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و در این روزهای کرونایی در همه شهرها و روستاها با محوریت مساجد مردم نوع‌دوست و خیران بزرگوار از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا دست گیری می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری کمک های مومنانه به همت پایگاه برادران امام خامنه ای (مدظله) و محله اسلامی آل یاسین با حفظ شان خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان انجام شد.

وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا در زمینه های مختلف به نیازمندان یاری برسانیم، گفت: مبلغ 2 میلیون ریال به ۶ نفر عیدی، توزیع 35 عدد مرغ به ۳۵ خانواده،3 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد جهت کمک به فقرا، پرداخت 6 میلیون و 500 هزار ریال پول کفاره به ۵ نفر، اهدای سه جعبه خرما و یک بسته پنیر به فقیر، توزیع ۵۰ کیلو نان سرخه ای بین فقرا، توزیع 5 بسته سبد کالا به نیت ۵ تن شامل روغن، برنج، پودر لباسشویی و لوازم دیگر به نیازمندان، اهدای بن خرید گوشت به مبلغ 450 هزار ریال به خانواده نیازمند، اهدای وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی به یک نفر، واریز مبلغ 1 میلیون و پانصد هزار ریال  کمک هزینه خرید جهیزیه و پخت و توزیع ۱۲۰۰ پرس غذا از جمله اقدامات محله اسلامی آل یاسین بوده است.

فرمانده پایگاه برادران امام خامنه ای (مدظله) در سرخه خاطرنشان کرد: ماه رمضان در واقع تمرینی برای صبر و ماهی برای معنویت، افزایش عبادت و تقوا است، کمک به نیازمندان نیز از جلوه‌های زیبای این ماه مبارک بوده و این ماه فرصتی برای تمرین کمک‌های مومنانه در طول سال است.

براتی در خاتمه عنوان کرد: باتوجه به شرایط فعلی و درگیر بودن با ویروس منحوس کرونا در اجرای برنامه ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها