خبرهای داغ:
یکی از اعضای هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از پخت و توزیع 150 پرس غذای گرم در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۳۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با شب های مبارک رمضان و لیالی قدر 150 پرس غذای گرم به همت بانیان و خیرین با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) شهرستان سرخه پخت و توزیع شد.

محمد حسن جلال فرمانده از هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: با تاسی از ابوالایتام مولای متقیان و پیروی از سیره آن امام همام جهت دست گیری از مستمندان 150 پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ ودر محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، اقدام کرده و از محرومین جامعه با کمک خیرین و نیک اندیشان حمایت می کنیم. ما در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) تا پای جان ایستاده ایم.

یکی از اعضای هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای خدمت بیشتر به نیازمندان بویژه در شرایط همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا که افراد زیادی در جامعه آسیب دیده‌اند و نیازمند کمک‌های خیرخواهانه و مؤمنانه هستند. 

جلال در خاتمه گفت: به یاری خداوند، بسیجیان و گروه های جهادی این مسجد پای کار هستند و خدمات ارزشمندی برای کمک به محرومین باتوجه به مشکلات موجود انجام خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها