فرمانده سپاه ناحیه چرداول سرهنگ هدایت سلیمانیان تاکید کرد:در راستای اجرای طرح کمک مومنانه به منظور لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب ۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در بین محرومین و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۹۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول سرهنگ هدایت سلیمانیان تاکید کرد:در راستای اجرای طرح کمک مومنانه به منظور لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب ۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی  در بین محرومین و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول سرهنگ هدایت سلیمانیان در خصوص هدف از اجرای طرح کمک مومنانه در سطح شهرستان چرداول اظهار داشت که هدف اصلی لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب (مد ظله العالی)و اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه در سراسر کشور به منظور کمک به خانواده هایی که در اثر شیوع کرونا ویروس شغل آنها آسیب و دچار ضرر و زیان شده اند وهمچنین ایجاد روحیه و نشاط در سطح جامعه می باشد. 
ایشان در ادامه در خصوص مراحل  طرح کمک مومنانه اظهار داشت که این طرح وحدت آفرین طی چند مرحله اجرایی می شود، که در این مرحله ۲۰۰ بسته حمایتی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و محرومین توزیع می شود  واین اقدامات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و تا این بیماری خطرناک فروکش نکند ،کمک مومنانه ادامه خواهد داشت. 
سرهنگ هدایت سلیمانیان در راستای تاثیر گذاری و تغییر دید مردم با توجه به جنگ روانی دشمن تاکید کرد که یقینا این اقدام شایسته بنا به تدبیر مقام معظم رهبری تاثیر چشمگیری در افزایش روحیه و انگیزه و ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه خواهد داشت، چون خانواده های آسیب دیده احساس می کنند که سایر افراد جامعه نسبت به آنها احساس مسئولیت می کنند وحس نوع دوستی وانسانیت در جامعه توسعه‌ پیدا می کند و باعث ایجاد رضایت مندی در بین مردم و نا امیدی در بین دشمنان خواهدشد. 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول در پایان این گفتگو اظهار داشت که جلسات متعددی با ادارات شهرستان چرداول و هلیلان و مردم شریف، با عزت و مومن انقلابی وخیرین هر دو شهرستان برگزار شده است و سعی ما بر این است با این حرکت های جهادی تا حدودی از آلام مردم رنج کشیده بکاهیم و در این راستا به هم افزایی و همکاری مردم و مسئولان نیاز داریم. 
لازم به ذکر است که قسمت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول با مدیریت سروان حسن ترکتاز در راستای بسته بندی و توزیع مناسب این بسته ها در بین گروه های هدف نقش بسزایی داشته است.
ارسال نظرات